50+

Bij tafeltennisvereniging Belcrum hebben we twee 50+ groepen. Dit zijn tafeltennissers van minimaal 50 jaar die tafeltennis nog steeds een leuke vrijetijdsbesteding vinden of liefhebbers die graag willen tafeltennissen om fit te blijven. Dit doen zij op de woensdag en de donderdagmiddag  van 13:30u tot 15:30u. Halverwege wordt er gepauzeerd om een bakje koffie (of wat anders) te drinken en wat te kletsen. Op de woensdagmiddag wordt er na de pauze altijd gedubbeld. De dubbel teams worden via loting gevormd, zodat je altijd met iemand anders samen speelt. Beide groepen hebben nu 15 tot 20 leden, zowel dames als heren. Men kan zich aanmelden op de woensdag of de donderdagmiddag, tijdens de openingstijden. Je kunt altijd langs komen en 4 weken kijken of je het leuk vindt voor je besluit of je lid wordt.