CONTRIBUTIE

De contributiebedragen worden per kwartaal, halfjaarlijks of jaarlijks per automatische incasso geïncasseerd. Indien je lid wilt worden, dan kun je dit doorgeven aan onze penningmeester door het inschrijfformulier in te vullen en te deponeren in het postvak van de penningmeester in de bestuurskamer of dit te sturen naar penningmeester@ttv-belcrum.nl. Alle NTTB-competitiespelende leden(jeugd en senioren) betalen per competitie (10 wedstrijden) bondscontributie. De NTTB basiscontributie is in de contributie van onze club inbegrepen.

Jack 1.jpg
Rob 2.jpg
Dirk 1.jpg
icon-heart-large.png

JEUGD

€ 14,-

SENIOREN

Ben je ouder dan 18 en wil je graag komen tafeltennissen, dan ben je van harte welkom bij één van onze seniorengroepen. Je mag altijd een paar keer komen meespelen en sfeer proeven voordat je lid wordt.

per mnd

Ben jij tussen de 6 en 18 jaar en lijkt het jou leuk om te tafeltennissen, dan kunnen wij jou op een leuke en inspirerende manier kennis laten maken met onze mooie sport!

50 +

Blijf fit en houd je conditie op peil met tafeltennis! Naast conditie, is er natuurlijk ook nog het sociale vlak. Even lekker bijkletsen, een balletje slaan en nog even een gezellige nazit met een bakje koffie. Enthousiast? Word nu lid!

STEUNEND LID

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om gezellig te komen tafeltennissen, maar draag je onze club wel een warm hart toe, dan ben jij van harte welkom als steunend lid!

JEUGD